logo P&O Support

Bart Kerssies

Na diverse succesverhalen te hebben gehoord over de ontzorging van personeelszaken door P&O Support, heeft Bart halverwege 2017 contact met Rebecca gezocht. In een daaropvolgend gesprek hebben we gekeken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Wij ontzorgen op het gebied van personeelszaken de gehele organisatie Artiflex.

Ondersteuning
De kennis op het gebied van HR was al aanwezig binnen Artiflex, maar nog niet gestroomlijnd. P&O Support ondersteunt de organisatie op alle gebieden van HR, denk hierbij aan de administratie, de gehele ziekteprocedure, het personeelsbeleid en het meedenken op strategisch niveau. Alle ad-hoc werkzaamheden worden direct opgepakt, zoals het opstellen van arbeidscontracten, vaststellingsovereenkomsten en informatie verstrekken over contractverlengingen.
Eén aanspreekpunt
Bart vertelt: ‘Het is prettig dat we één aanspreekpunt hebben binnen P&O Support. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van een algemeen HR-mailadres. Dit zorgt voor duidelijke communicatie naar alle collega’s toe. De samenwerking en korte lijnen met P&O Support zijn erg fijn. Je ziet vaak bij MKB-bedrijven dat directieleden bezig zijn met personeelszaken en daardoor te weinig tijd hebben voor hun core business. Om dit te voorkomen én de organisatie van de juiste HR-kennis te voorzien, is een externe partij zoals P&O Support zeker een aanrader.’

Snelheid en zorgvuldigheid
Een ander pluspunt van P&O Support is de snelheid en zorgvuldigheid. ‘Adhoc bedenk ik me dingen en daar wordt snel op gereageerd door P&O Support. De dienstverlening is overtroffen door alle extra zaken die opgepakt zijn, zoals de leaseauto’s en functiebeschrijvingen. P&O Support stelt zich proactief op: ze pakken zelf taken op in plaats van af te wachten tot er werk wordt aangeboden vanuit ons. Dat is maximale ontzorging!’
© 2020 P&O Support  - Disclaimer - Privacyverklaring