Tjeerd van Vuren

 In gesprek met Tjeerd van Vuren, eigenaar van Afbouwbedrijf T. van Vuren, over de dienstverlening van P&O Support.

Tjeerd (eigenaar van afbouwbedrijf T. van Vuren) is in contact gekomen met P&O Support door een familielid. Allereerst had Tjeerd contact gezocht met Rebecca om een website te laten maken voor zijn bedrijf. Na het opstellen van de website kwamen er steeds meer taken bij en zo is de samenwerking tussen Afbouwbedrijf T. van Vuren en P&O Support tot stand gekomen.

De voornaamste reden voor de samenwerking met P&O Support zijn de werkzaamheden rondom de (financiële) administratie. Tjeerd vindt het belangrijk om deze goed op orde te hebben en te houden. Tjeerd heeft zelf te weinig tijd en daarnaast niet genoeg kennis van de financiële administratie en besteedt deze taak daarom uit aan P&O Support.

P&O Support ontzorgt afbouwbedrijf T. van Vuren op dit moment op verschillende gebieden, zoals:
  • het onderhouden van de website;
  • het regelen van de personeelszaken;
  • het verwerken van de loonadministratie en boekhouding.
Tjeerd ervaart als grootste ontzorging de boekhouding. Dat is de hoofdtaak met de hoogste prioriteit.
Daarnaast wordt de website onderhouden zodat klanten projecten kunnen zien die Afbouwbedrijf T. van Vuren heeft vervuld. Tot slot vindt Tjeerd het fijn dat hij van P&O Support advies krijgt  over ingewikkelde zaken met betrekking tot personeel en dat hij hierbij ook wordt ontzorgt door P&O Support. P&O Support stelt arbeidsovereenkomsten op, verwerkt ziekmeldingen, opstellen van werkgeversverklaringen, beantwoorden vragen van medewerkers, etc. Tjeerd geeft aan dat, dat voor hem een groot voordeel is. Hij vindt het belangrijk dat de personeelszaken goed geregeld zijn.

Binnen P&O Support heeft Tjeerd één aanspreekpunt, wat hij als zeer positief ervaart. Dit zorgt ervoor dat de medewerker van P&O Support makkelijk schakelt en weet waar hij/zij het over heeft. Daarnaast vindt Tjeerd het prettig voor zijn eigen personeel. De medewerkers weten waar ze terecht kunnen voor inhoudelijke vragen en daardoor blijft de drempel laag om advies te vragen. De bereikbaarheid van P&O Support ervaart Tjeerd als meer dan prima; “ik kan altijd bellen, mailen of whatsappen, waarbij er bijna altijd direct gereageerd wordt”.

Tjeerd geeft aan dat hij de dienstverlening vindt aansluiten bij zijn verwachtingen die hij vooraf had van de samenwerking met P&O Support. Het was voor hem ook allemaal nieuw. Tjeerd zou andere bedrijven P&O Support ook zeker aanbevelen. Tjeerd zegt: “Ik ben tevreden en vind het makkelijk en laagdrempelig werken. Door het hebben van één aanspreekpunt die alles voor je regelt en waarbij je met alle vragen terecht kunt”.

(Tjeerd van Vuren, Afbouwbedrijf van Vuren)
© 2024 P&O Support  - Disclaimer - Privacyverklaring - Algemene voorwaarden